تشکيل تيم فروش


تشکيل تيم فروش و پس از آن حفظ و ارتقاي کيفي و کمي آن ، يکي از دغدغه‌هاي اصلي مديران فروش است. همان‌طور که ميدانيد ، فروشنده خط آتش و معرف شرکت ، محصولات و خدمات و برند است. فروشنده به عنوان نماينده سازمان در مذاکره فروش با مشتري است. همين‌طور اين فروشنده است که بايد بتواند مشتري به بازگشت به خريد ( خريد مجدد ) متقاعد نمايد. همه اين‌ها فشارهايي است که روي فروشنده است.


بنابراين ، تشکيل تيم فروش حرفه‌اي و اثربخشي مي‌تواند موجب ايجاد مشتريان راغب و تبديل مشتري راغب به مشتري بالفعل گردد.  اما اين مهم چگونه تحقق ميابد ؟ چگونه بايد اين نيروهاي فروش را که مي‌توانند چنين مسئوليتي را بر عهده گيرند ، پيدا و گيرد هم آورد ؟ در اين مقاله مي‌خواهيم گوشه‌اي از تجربيات تيم مشاوران مديريت ايران در خصوص نحوه تشکيل تيم فروش را در اختيار شما قرار دهيم. در ادامه ، 5 مرحله تشکيل تيم فروش حرفه‌اي با بهره‌وري فروش بالا را تشريح مي‌نماييم.


تشکيل تيم فروش مشاوره فروش


تکنيک‌هاي تشکيل تيم فروش


پتانسيل استخدام


براي تشکيل تيم فروش به دنبال افراد جاه‌طلب و مثبت بايد بود. تشخيص اين نوع از شخصيت نيز خود يک هنر است. شايد يک فروشنده ، تمام مهارت‌هاي مدنظر شما را از همان اول نداشته باشد. اگر فروشنده تمايل به مشارکت در کلاس‌هاي آموزش فروشندگي حرفه‌اي را داشته باشد و آدمي باشد که از قدرت مکالمه مناسبي برخوردار باشد ، مي‌تواند در آينده يک دارايي براي شرکت خود محسوب شود.  بايد در جلسه مصاحبه توسط فردي حرفه‌اي ، مورد آزمايش هدفمند قرار گيرد ، تا ميزان مهارت‌هاي وي ارزيابي شود.


مهم‌ترين ويژگي يک فروشنده خوب ، مهارت شنونده خوب بودن است. او بايد هنر خوب گوش دادن را بشناسد. فروشنده‌اي که خوب گوش دهد ، مي‌تواند تمام موارد خواسته شده را به دقت پياده‌سازي نمايد. براي ترجمه فرهنگ سازماني براي مشتريان ، اين يک مهارت ضروري است. ايجاد شهرت برند براي موفقيت يک کسب‌وکار بسيار حياتي است.


ادامه :  تشکيل تيم فروش


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

. پنجره چوبی انجام پروژه های داده کاوی شروع صدای باران طرح گرافیکی تولید قطعات اجاق گاز دنیای موزیک | دانلود آهنگ جدید پوشاک ايران