کنترل کارکنان به چه معناست ؟
کنترل کارکنان بخشي از 4 وظيفه اصلي يک مدير است ( برنامه‌ريزي، سازمان‌دهي، هدايت و رهبري و کنترل ) است. کنترل کارکنان به عنوان يک وظيفه به مديريت منابع انساني سازمان تفويض مي‌گردد و معناي آن قراردادن نيروي انساني در يک چهارچوب اخلاقي و رفتاري بر اساس الگوي فرهنگي مدنظر سازمان و نظارت بر دستيابي به سطح مشخصي از کنترل است.
کنترل کارکنان
زماني که کارکنان به مدير خود احترام نمي‌گذارد ، آيا مي‌توان کنترل کارکنان را مجددا به دست گرفت ؟
يکي از کارفرمايان ما تعريف مي‌کرد :
در شرکتي ، مدير مستقيم من در تصميم‌هايي که بايد توسط ما براي کارکنان زيرمجموعه خود مي‌گرفتم ، مستقيما دخالت مي‌کرد، مثل : گرفتن مرخصي، برخي وظايف محوله يا گزارش کارکنان من به او بدون اينکه به من گزارش دهند. زماني که مشکل خاصي را با وي مطرح مي‌کردم ، مثل برخورد با اظهارنظرهاي بي‌مورد يکي از کارکنانم ( آن کارمند حتي مي‌خواست که با من درگيري فيزيکي پيدا کند) ، زماني که به مدير گرفتم ، او حرف مرا به تمسخر گرفت ).  من فکر مي‌کردم که قدرت کافي براي برخورد با کارکنانم را دارم ، اما مديرم هرگز آن را جدي نگرفت. او فقط مي‌گفت ، ناديده بگير. حتي مدير منابع انساني نيز کمکي نکرد. در اينجا قصد داريم که در خصوص قدرت براي کنترل کارکنان صحبت نماييم. چرا از مديران سطح بالاتر براي کنترل کارکنان خود کمک مي‌خواهيد ؟
شما مدير آنان هستيد و اين شما هستيد که بايد آن‌ها را مديريت نماييد. اگر با کارکنان خود درگيري لفظي پيدا مي‌کنيد ، اگر براي شما تره هم خورد نمي‌کنند ، شما کنترل کارکنان خود را از دست داده‌ايد. براي به کنترل مجدد کارکنان خود بايد به سه چيز توجه نمود: کارکنان خود ، مدير خود و خودتان.
کنترل کارکنان : چگونه کارکنان را کنترل نماييد ؟

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خصوصی گالری قفسه دانلود فیلم و سریال خارجی Kimberly طاها مهاجر سازه های چادری Barbie بیمه تو سئو و تکنولوژی