در اين مقاله در خصوص مراحل برندينگ بحث مينماييم. هر يک از اين موارد ميتواند يک تحول بزرگ در يک کسبوکار ايجاد نمايد. مهم نيست که شما به دنبال برندينگ B2B يا برندينگ B2C يا برندينگ B2G باشيد . نکات زير در هر بازاري قابل انجام است.
يک برند قوي که به خوبي از ساير رقبا متمايز شده است، خيلي راحتتر رشد شرکت را به پيش خواهد برد. اما چه نوع شرکتي ميخواهيد؟ آيا براي رشد تدريجي برنامهريزي ميکنيد؟ استراتژي کلي کسب و کار شما بستري است براي استراتژي توسعه برند و تشريح مراحل برندينگ متناسب شما. بنابراين، بايد از اينجا شروع نماييد. اگر درک روشني از جايي که ميخواهيد شرکتتان به آنجا برسد داريد، برندتان ميتواند به شما کمک کند تا به آنجا برسيد. پس برندينگ بايد بر اساس چشمانداز و بيانيه ماموريت انجام شود. اين مهمترين قسمت از مراحل برندينگ است.
مشتريان هدف شما چه کساني هستند؟ اگر بگوييد “همه”، حتما دچار اشتباه محاسباتي بزرگي شدهايد. تحقيقات ما به صراحت نشان ميدهد که شرکتهاي داراي رشد و سود بالا، بر داشتن مشترياني که به روشني تعريفشدهاند تمرکز دارند. هرچه تمرکز محدودتر باشد، رشد سريعتر خواهد بود. هرچه مخاطب هدف متنوعتر باشد، تلاشهاي بازاريابي شما کم اثرتر خواهند بود. بنابراين، از کجا ميدانيد که آيا گروه درستي از مشتريان هدف را انتخاب کردهايد؟ اين چيزي است که گام بعدي به آن ميپردازد. برندينگ بايد بتواند آن مشتري هدف را به درستي مورد هدف قرار دهد.
درباره این سایت