استراتژي پرسنال برندينگ ( برندسازي شخصي / برندينگ شخصي  )


آيا هرگز به اين موضوع فکر کرده ايد که چرا افرادي خاص در رشته شما از هيچ به شهرتي بالا دست پيدا مي کنند؟ اين متخصصان توجه همه رسانه ها را جلب مي کنند، در کنفرانس هاي سران سخنراني مي کنند و بهترين مشتريان را جذب مي کنند. آيا اين مردان و ن باهوش تر از ما هستند؟ يا آيا آنها به استراتژي پرسنال برندينگ جادويي دست پيدا کرده اند که بقيه ما از آنها بي اطلاع هستيم؟


چند سال قبل، ما يک پروژه تحقيقاتي انجام داديم تا از اين ستاره هاي صنعت (ما آنها را متخصصان سرشناس Visible Expert مي ناميم) و استراتژي هاي برند سازي آنها سر در بياورد. محققان ما با بيش از 1.000 متخصص سرشناس و خريداران خدمات آنها مصاحبه کردند تا بفهمند چه اتفاقي دارد مي افتد و آنها دقيقا براي توسعه خود و بازار برندهاي شخصي شان چه کارهايي انجام مي دهند. ما اين يافته ها را در کتاب “متخصصان سرشناس” منتشر کرده ايم.


Personal Branding استراتژي پرسنال برندينگ


امروز مي خواهم يک راز کوچک را با شما در ميان بگذارم: بيشتر اين متخصصان سرشناس خيلي با بقيه ما فرقي ندارند. در واقع، بسياري از آنها قبول دارند که باهوش ترين يا مطلع ترين افراد در حوزه هاي خود نيستند. آنها نويسنده به دنيا نيامده اند. آنها خطيب به دنيا نيامده اند. و بيشتر آنها با کاريزمايي استثنائي به دنيا نيامده اند.


در عوض، آنها استراتژي پرسنال برندينگ شان را از طريق آزمون و خطا توسعه داده اند. اين بدان معني است که هر يک از آنها راهي متفاوت را دنبال کرده است و در اين مسير ابزارها و تکنيک هاي زيادي را امتحان کرده است.


 


استراتژي پرسنال برندينگ


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : برندينگ ,استراتژي ,کرده ,پرسنال ,نيامده ,متخصصان ,پرسنال برندينگ ,استراتژي پرسنال ,دنيا نيامده ,استراتژي پرسنال برندينگ
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معرفی اتاق های هتل اسپیناس پالاس Kathy ویستا رایانه زندگی من، قبلا حالا بعدا درس Kim آموزش پنل پیامک برای فروش فرکتال سیب gbdb وارثان فردوس