بازاريابي و فروش تلفني يکي از روشهاي بسيار موثر ولي سخت براي کشف بازاريابي و فروش محصولات و خدمات است. هر فروشنده تلفني حتما تمايل دارد که يک مذاکره فروش تلفني حرفهاي و موفق با مشتري خود داشته باشد. اما بر اساس قانون پارتو 80/20 ، حداکثر 20% فروشندگان به اين موفقيت دست ميابند. براي اينکه يک فروشنده بتواند در ميان اين 20% قرار گيرد بايد مهارتهاي بازاريابي و فروش تلفني خود افزايش دهند.
آموختن مهارتهاي فروش حرفهاي از يک مشاور فروش حرفهاي سبب ميشود تا شانس فروشنده در بستن قرارداد / فروش محصول يا خدمت افزايش يابد. در ادامه به بيان 9 تکنيک طلايي بازاريابي و فروش تلفني خواهيم پرداخت ، اين تکنيکها به موفقيت شما در نهايي کردن فروش ، کمک بزرگي خواهد نمود.
در کتابهاي فروش ( چاپ شده تا دهه 90 ) و همينطور از سوي مدرسين فروشي که تجربه عملي فروش ندارند و فقط سخنران هستند ، گفته ميشود که بايد براي فروش بيشتر بايد حداکثر فشار را بايد بر مشتري اعمال نماييد. اگر مقاله ما در خصوص جملات منسوخ شده فروش را مطالعه نموده باشيد ، خواهيد ديد که دوران فروش با فشار بر مشتري بالقوه گذشته است.
فشار به مشتري ، نه تنها به شروع فرايند مذاکره نخواهد انجاميد ، بلکه موجب فراري شدن مشتري راغب خواهد شد. مثل شرکتهاي ثبت برند ( شرکتهاي حقوقي ) که هرروز به ما زنگ ميزنند با يک جمله ثابت
درباره این سایت