بازاريابي ويديويي يکي از انواع بازاريابي است که با ديجيتال مارکتينگ ( بازاريابي آنلاين ) نقطه مشترکي دارد و به عنوان ابزار وب برندينگ نيز است. اگر يک عکس بتواند هزاران برند ، يک ويديو چقدر حرف دارد؟
اين همان پايه و اساس بازاريابي ويديويي Video Marketing است. بيان پيام برند از طريق ويديو انجام خواهد شد. ويديو مارکتينگ يک استراتژي بازاريابي روبهجلو است که ويديوي جذاب را در کمپينهاي بازاريابي خود ادغام ميکند. بازاريابي ويدئويي ميتواند براي همه چيز از جمله ايجاد ارتباط با مشتري، ارتقاء نام تجاري، معرفي خدمات يا محصولات مورد استفاده قرار گيرد. علاوه بر اين، بازاريابي ويدئويي ميتواند به عنوان وسيلهاي براي ارائه توضيحات آموزشي، تشويق مشتريان، پخش زنده و ارائه محتواي سرگرم کننده ويروسي ( بازاريابي ويروسي ) باشد.
اگر به ويديو مارکتينگ به صورت سطحي نگاه کنيم ، خوب خيلي ساده است ، يک ويديو ساخته شده و شرکت شما را معرفي ميکند و باعث افزايش فروش ، افزايش آگاهي از محصولات و خدمات و با نزديکي با مشتريان ميشود ، اما در عمل يک کم پيچيدهتر از اين است.مثل ساير اقدامات بازاريابي ، بازاريابي ويديويي بايد بر پايه داده و اطلاعات باشد ، پس با بتوانيد ميزان بالايي از معيارها و نشانههاي را در فضاي وب رصد و ارزيابي نماييد .
درباره این سایت