جايگذاري محصول Product Placement


جايگذاري محصول ( جايگذاري برند / تبليغات نامحسوس برند )  يک تکنيک تبليغاتي و جز ترويج ( پروموشن ) که بخشي از آميخته بازاريابي است . جايگذاري محصول به شرکت اين اجازه مي‌دهد که کالاهاي خود از طرق غير سنتي معرفي مي‌نمايد، اين روش از طريق نمايش کالاها در فيلم‌ها، تلويزيون، و يا ساير رسانه‌ها است. تلويزيون / سينما و تبليغات ، هميشه دوشادوش هم بوده‌اند. اما با هوشمند شدن مشتريان و حجم بالاي تبليغات ، مديران بازاريابي بايد به دنبال راهکاري باشند که حتما مشتري پيام برند را بگيرند. مديران برند به دنبال غافلگير کردن گاه‌وبيگاه مخاطبين خود هستند ، مثلا شرکت Cisco در سريال 24 يا موتور جستجوي A9.com از شرکت آمازون در سريال The OC .


Fedex Product Placement جايگذاري محصول


 


سطوح جايگذاري محصول


سه سطح اساسي براي استفاده از جايگذاري محصول / جايگذاري برند در تلويزيون، فيلم يا حتي اينترنت عبارت است از  :


1- برند در برنامه تلويزيوني ( فيلم/ سريال ) ذکر مي‌شود :



  • نام برند به صورت کلامي بيان شود

  • محصول مستقيم در حال مصرف است

  • تبليغات محصول در ويديو ديده مي‌شود


جايگذاري محصول Product Placement


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : محصول ,برند ,جايگذاري ,سريال ,product ,شرکت ,جايگذاري محصول ,محصول product ,product placement ,محصول product placement ,جايگذاري محصول product
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فیزیوتراپی - ارتوپدی زمستان که از تابستان گرمتر بود طراحی و ساخت انواع کابینت MDF،دکوراسیون اداری ،کمد دیواری و غیره ☕کافه دختر☕ مهریز آموزش چاپ کارت پرسنل و شناسایی Navid Malek Personal Blog پرسش و پاسخ مجله اینترنتی ایران پژوهش