جايگذاري محصول ( جايگذاري برند / تبليغات نامحسوس برند ) يک تکنيک تبليغاتي و جز ترويج ( پروموشن ) که بخشي از آميخته بازاريابي است . جايگذاري محصول به شرکت اين اجازه ميدهد که کالاهاي خود از طرق غير سنتي معرفي مينمايد، اين روش از طريق نمايش کالاها در فيلمها، تلويزيون، و يا ساير رسانهها است. تلويزيون / سينما و تبليغات ، هميشه دوشادوش هم بودهاند. اما با هوشمند شدن مشتريان و حجم بالاي تبليغات ، مديران بازاريابي بايد به دنبال راهکاري باشند که حتما مشتري پيام برند را بگيرند. مديران برند به دنبال غافلگير کردن گاهوبيگاه مخاطبين خود هستند ، مثلا شرکت Cisco در سريال 24 يا موتور جستجوي A9.com از شرکت آمازون در سريال The OC .
سه سطح اساسي براي استفاده از جايگذاري محصول / جايگذاري برند در تلويزيون، فيلم يا حتي اينترنت عبارت است از :
جايگذاري محصول Product Placement
درباره این سایت