تخفيف گرفتن – پاسخ به درخواست تخفيف مشتري




تخفيف گرفتن


تخفيف گرفتن مي‌تواند سرعت دستيابي به توافق را افزايش، نمايشي از حسن نيت و اهرمي براي درخواست امتياز خاص توسط مشتري به حساب آيد. پيش‌تر در يک مقاله توضيح داديم ؛ تخفيف نيز داراي خطرهاي احتمالي است که يک مدير فروش بد و غيرحرفه اي اين خطرها را به موقع درک نمي‌نمايد.


تخفيف گرفتن


زماني ارائه تخفيف يک مزيت است که تخفيف استراتژيک باشد – نه هر موقع که مشتري بالقوه از شما درخواست تخفيف نمود. وعده تخفيف پيش از شروع مذاکره واقعي مي‌تواند به سه پيامد منفي زير را به همراه داشته باشد :



  • خريدار به صورت غيرآگاهانه ، ارزش کمتري را براي شما و محصولات شما فرض مي‌نمايد

  • تمرکز مشتري از ارزش محصول به قيمت محصول منحرف مي‌شود. نرخ بازگشت سرمايه‌ايي که سازمان مدنظر دارد با اين روش کمتر از ميزان واقعي است.

  • يک ابزار چانه‌زني را از دست خواهيد داد. يکي از اصول مذاکره موفق در بد-و-بستان آن است.


تخفيف گرفتن





مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مناطق دیدنی جهان Tom محمد علی فرزین مرجع هنرمندان وبلاگ رسمی مهدی قدیمی zedfa.ir نصب دوربین مداربسته بازاریابی اینترنتی