ديجيتال مارکتينگ يا بازاريابي ديجيتال


ديجيتال مارکتينگ يا بازاريابي ديجيتال يکي از انواع بازاريابي است که در اين مطلب به تشريح استراتژي‌هاي آن خواهيم پرداخت اما پيش از آن بهتر است که ببينيم ، ديجيتال مارکتينگ چيست.


Digital Marketing بازاريابي ديجيتال مارکتينگ


ديجيتال مارکتينگ چيست ؟


ديجيتال مارکتينگ عبارت است از بازاريابي بر بستر اينترنت و وسايل الکترونيکي ( بازاريابي تحت وب ) . بازاريابي ديجيتال شامل تمام تلاش‌هاي بازاريابي است که از يک دستگاه الکترونيکي يا اينترنت استفاده مي‌کنند. شرکت‌ها با استفاده از ابزار و رسانه‌هاي ديجيتالي مانند موتورهاي جستجو، رسانه‌هاي اجتماعي، ايميل و ساير وب‌سايت‌ها براي ارتباط با مشتريان فعلي و آينده خويش استفاده مي‌نمايند.


بهترين بازاريابان ديجيتال تصويري واضح از اهداف کليدي و نحوه انجام هر کمپين بازاريابي ديجيتال دارند. بازاريابان بسته به اهداف استراتژي بازاريابي خود از طريق رسانه‌هاي رايگان و رسانه‌هاي غير رايگان کمپين بزرگ‌تري را برگزار مي‌نمايند.


ديجيتال مارکتينگ داراي 7 بعد اصلي است.




  1. وب‌سايت




  2. بازاريابي از طريق موتور جستجو ( Search Engine Marketing : SEM)




  3. بازاريابي از طريق شبکه‌هاي اجتماعي




  4. بازاريابي محتوا ( بازاريابي درون‌گرا )




  5. بازاريابي ايميلي




  6. بازاريابي موبايلي




  7. بازاريابي بنري




نکاتي پيرامون ديجيتال مارکتينگ


همان‌طور که در نمودار فوق مي‌بينيد ، هر يک از عناصر يا اجزاي بازاريابي ديجيتال ، خود يک سرفصل است که مي‌توان در مورد آن‌ها ، ساعت‌ها مي‌توان صحبت نمود. با اين حال ، سعي خواهم نمود که آن‌ها را به صورت خلاصه در استراتژي‌هاي ديجيتال مارکتينگ مورد بررسي قرار مدهيم. در اين حالت احتمال موفقيت بازاريابي آنلاين / بازاريابي تحت وب شما افزايش ميابد.


1. دامين خود را ثبت نماييد


يک دامين بخريد که نامش به کسب‌وکار شما ارتباط داشته باشد و برند خود را بسازيد


2. هاست خوب بخريد


سعي کنيد از هاست اشتراکي استفاده نکنيد و هاست اختصاصي خود را بخريد.


3. حرفه‌اي عمل کنيد


در خصوص ساختار وب سايت خود فکر کنيد و با يک مشاور برندينگ صحبت نماييد ، هرگز مهندسي وب سايت خود را به يک شرکت طراحي وب ندهيد. بايد خودتان “حس وب سايت” خود را خودتان طراحي نماييد. وب سايت‌هاي بدون حس ، بدون مشتري خواهند بود.


4. وب سايت را سريع نماييد


سعي نماييد که سرعت وب سايت خود را تا جاي ممکن افزايش داد و از استفاده از تصاوير غيرضروري بپرهيزيد.


Digital Marketing ديجيتال مارکتينگ


 


نکات مرتبط با بازاريابي موتور جستجو  SEM در ديجيتال مارکتينگ


 


5. روي SEO سايت خود زمان بگذاريد


سئو يک فرايند يکباره نيست و بايد به صورت مداوم روي آن زمان بگذاريد . اگر دقيقا نمي‌دانيد که بايد در خصوص سئوي سايت خود چه کار انجام دهيد ، حتما از يک متخصص کمک بگيريد. دقت نماييد ، کسي که ادعا سئو کردن سايت شما را دارد ، اصلا از استراتژي سئو مطلع نيست. او بايد بتواند برنامه استراتژي سئو  را براي يک سال به صورت مکتوب به شما بدهد.


 


ديجيتال مارکتينگ


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ديجيتال ,بازاريابي ,سايت ,مارکتينگ ,استفاده ,نماييد ,ديجيتال مارکتينگ ,بازاريابي ديجيتال ,موتور جستجو ,مارکتينگ چيست
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ مهدی عمومي Kristen صفحه آرایی دندانپزشک اطفال| کتاب کودک و نوجوان| ارتودنسی متحرک رمان اندروید Gloria آموزش کسب وکار اینترنتی