رابطه احساس و اثربخشي تبليغات


هزينه‌هاي تبليغاتي در ايالات‌متحده در حال افزايش است. در سال 2014 مشاغل آمريکايي بيش از 180.12 ميليارد دلار هزينه  تبليغات نموده‌اند. در سطح جهاني در سال 2015 بيش از 540 ميليارد دلار براي تبليغات هزينه شده است ، اين رقم در مقايسه با سال 2014 در حدود 4.6? افزايش يافته است که عموم مردم در معرض تعداد فزاينده‌اي از تبليغ قرار داشته‌اند. در سال 1985 ، هر آمريکايي شهري حدود 2000 تبليغات در روز را مشاهده مي‌کرد که در سال 2016 تعداد اين تعداد 5000 تبليغات در روز رسيده است. با اين وجود ، از ميان 350 آگهي تماشا شده در روز ، فقط 153 تبليغات بيش از چند ثانيه مورد توجه قرار مي‌گيرند. اندازه‌گيري اثربخشي تبليغات هميشه بزرگ‌ترين چالش متخصصان بازاريابي و تبليغات بوده است.


زبان بدن – تحليل حالت صورت – رابط احساس و اثربخشي تبليغات


دو روش اصلي براي سنجش اثربخشي تبليغات وجود دارد:


يکي از آن‌ها بر اساس اندازه‌گيري شاخص‌هاي بازاريابي مانند آگاهي ، ترجيح ، رضايت مشتري ، وفاداري و ديگري تمرکز روي اندازه‌گيري شاخص‌هاي بازاريابي ملموس مانند فروش ، سهم بازار ، سود ، بازده سرمايه‌گذاري ، جريان نقدي ، ارزش شرکت است.


 


 


رابطه احساس و اثربخشي تبليغات


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبليغات ,اثربخشي ,اثربخشي تبليغات ,شاخص‌هاي بازاريابي ,اندازه‌گيري شاخص‌هاي ,ميليارد دلار ,اندازه‌گيري شاخص‌هاي بازاريابي
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

موزیک سنتر ويکي کشاورزي دختری که مغزش ترکید! دانلود آهنگ جدید Katy Joe TEA BAG