ارزيابي عملکرد فروش ، تنها و تنها با تعيين ” شاخص کليدي ارزيابي عملکرد فروش ” صورت ميپذيرد که يکي از مهمترين وظايف مديريت عالي سازمان است. حال آنکه تعيين شاخصهاي کليدي ارزيابي عملکرد فروشنده از وظايف مديريت فروش است .
يک شاخص ارزيابي عملکرد فروش ، يک معيار يا خط کش براي ارزيابي عملکرد تيم فروش و مديريت آن است که مديرعامل سازمان بايد براي تعيين اثربخشي فروش و فعاليتهاي صورت پذيرفته پيرامون آن است. معيارهاي ارزيابي عملکرد روشي براي بهينهسازي عملکرد فروش ، قيف فروش و طول چرخه فروش است.
رشد فروش مثبت در طي يک دوره زماني خاص نشان ميدهد که شما اهداف فروش خود براي دستيابي به يک رشد پايدار در کسب و کارتان پيگيري مينماييد.
درباره این سایت