شاخص کليدي ارزيابي عملکرد فروش


ارزيابي عملکرد فروش ، تنها و تنها با تعيين ” شاخص کليدي ارزيابي عملکرد فروش ” صورت مي‌پذيرد که يکي از مهم‌ترين وظايف مديريت عالي سازمان است. حال آنکه تعيين شاخص‌هاي کليدي ارزيابي عملکرد فروشنده از وظايف مديريت فروش است .


يک شاخص ارزيابي عملکرد فروش ، يک معيار يا خط کش براي ارزيابي عملکرد تيم فروش و مديريت آن است که مديرعامل سازمان بايد براي تعيين اثربخشي فروش و فعاليت‌هاي صورت پذيرفته پيرامون آن است. معيارهاي ارزيابي عملکرد روشي براي بهينه‌سازي عملکرد فروش ، قيف فروش و طول چرخه فروش است.


KPIs Sales شاخص ارزيابي عملکرد فروش


مهم‌ترين شاخص‌هاي کليدي عملکرد فروش


 




  • رشد فروش : آيا فروش شما داراي رشدي ثابت ؟




رشد فروش مثبت در طي يک دوره زماني خاص نشان مي‌دهد که شما اهداف فروش خود براي دستيابي به يک رشد پايدار در کسب و کارتان پيگيري مي‌نماييد.




ادامه


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : عملکرد ,ارزيابي ,کليدي ,تعيين ,شاخص ,ارزيابي عملکرد ,عملکرد فروش ,کليدي ارزيابي ,شاخص کليدي ,کليدي ارزيابي عملکرد ,شاخص کليدي ارزيابي
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فعالیت های روزانه آموزشی کلاس 801 ikereywp Webbplats چاپ مرکزي سرزمین حکمت Sherry ارتودنسي | متخصص ارتودنسي سیمرغ رایانه دکوراسیون اداری، منزل، سالن زیبایی کسب درآمد با پیش بینی فوتبال کوره راهي براي زندگي